Almodovarjev kratki film, v katerem blesti Tilda Swinton, je navdihnila istoimenska Cocteaujeva drama. Priznani španski režiser nas v Človeškem glasu popelje skozi različne stopnje žalovanja in osamljenosti ženske, ki jo je zapustil dolgoletni partner.
Neimenovana junakinja poleg kovčkov nekdanjega ljubimca (ki naj bi jih prišel pobrat, a nikoli ne pride) in nemirnega psa, ki ne razume, da ga je gospodar zapustil, opazuje čas, ki mineva. V treh dneh čakanja gre samo enkrat na ulico, da kupi sekiro in pločevinko bencina.
Film, ki je nastal med karanteno, se dotakne v teh časih vsem nam dobro (po)znanih občutkov izolacije, obžalovanja, tesnobe in predvsem negotovosti ob tem, da ne vemo, ali je stanje, v katerem smo se znašli, začasno ali trajno.
»Človeški glas je film o zabrisani meji med izmišljenim in resničnim ter o tem, koliko – če sploh – se zaigrani občutki lahko ločijo od iskrenih.«
– Allison Willmore (Vulture)