Izbrani selektorji druge edicije festivala Krafft

Izbor filmov tekmovalnega programa druge edicije festivala Krafft smo zaupali Izbor filmov tekmovalnega programa druge edicije festivala Krafft smo zaupali trem poznavalcem filmske umetnosti. Selektorici prve edicije festivala Ani Šturm, filmski kritičarki, publicistki in urednici revije za film in televizijo Ekran, se letos pridružujeta Veronika Zakonjšek, kulturologinja in filmska kritičarka, ter Petja Labović, gledališki in filmski igralec.

Kot je pojasnila Ana Šturm, gre “pri selekciji filmov vedno in v vseh pogledih za izbor čim bolj kakovostne, aktualne, relevantne in raznolike filmske produkcije. Ker pa je Krafft filmski festival, ki v svoj fokus postavlja igralsko umetnost in igralce ter igralke, bo seveda tudi letos v ospredju izbora predvsem to, da gre pri izbranih filmih za izstopajoče in navdušujoče igralske dosežke oziroma presežke; najsibo v glavnih ali stranskih vlogah ali pa za celotne igralske ansamble.”

Veronika Zakonjšek je ob tem poudarila, da bo tudi letošnji Krafft v Kranj pripeljal filme s presežnimi igralskimi stvaritvami, z njimi pa tudi filmske igralce in igralke, zvezde malih in velikih ekranov. Obisk festivala bo, kot meni Zakonjšek, gledalstvu poleg skrbno izbranega filmskega in spremljevalnega programa, umeščenega v slikovite kranjske lokacije, prinesel tudi enkratno priložnost živega in pristnega stika z ustvarjalci in ustvarjalkami filmov – v primeru Kraffta, z igralci in igralkami. Gledalci se bodo tako lahko v poletno sproščenem vzdušju družili in pogovarjali z domačimi in tujimi gosti. Petja Labović je premislek selektorjev pred drugo edicijo festivala Krafft zaokrožil z mislijo o tem, zakaj je Krafft pomemben za razvoj filmske kulture: “Poleg splošnega veselja do vsega filmskega pri festivalu Krafft pozdravljam dve stvari: fokus na igralske kreacije in pa predvsem decentralizacijo filmske vzgoje in kulture.” Obenem je izrazil željo, “da bi občasni festivali in projekcije (v mestih, ki niso Ljubljana) prerasli v stalno prakso in celo vodili v razvoj mestnih kinov z alternativno filmsko ponudbo.”